Annons:
Etikettpresentation
Läst 2093 ggr
Sugar Mist
2017-04-15 20:08

Ny sajtvärd!

Hejhej!

Mitt namn är Frida, och jag har nu efter ett par år som Medarbetare här valt att ta över positionen som Sajtvärd här på Vallhundar iFokus!
Tänkte att en presentation om mig och mitt intresse för vallhundar är rätt behövligt🙂

Jag har då en Australian Shepherd på 4 år som till vardags kallas för Jack, han tränas i lydnad och bruks, och vi ska se om vi inte kan få honom till en trevlig vallhund tids nog.
Jag själv har alltid älskat vallningen och vallhundar, har alltid stått klistrad när det varit uppvisningar och liknande.
När jag själv fick möjlighet att hjälpa till på en gård och använda hund dagligen i djurskötseln eldade det bara på mitt intresse ännu mer.
Jag själv är nog en väldigt glad människa och utöver vallningen och hundsporten tycker jag nog att fotografering är bland det roligaste.

Hoppas vi syns här inne på forumet!

Frida Palmkvists foto.

-

Annons:
Frida B
2017-04-22 07:55
#1

Wohoo!

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[~Kollen~]
2018-07-21 01:19
#2

Grattis♥︎ Råkade komma in på denna iFokus sida om vallhundar och då såg jag ditt inlägg, vad kul❤️

koppargaller
2018-07-26 14:35
#3

Lite aktivitet vore inte helt fel.

Sugar Mist
2018-07-26 15:00
#4

#3 Hej! 
Ja absolut, tyvärr har jag dock svårt att vara så aktiv som jag vill av privata skäl, så sidan har legat på is ett tag helt enkelt.

-

Upp till toppen
Annons: