Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1717 ggr
Hiro
2016-03-04 10:01

Nytt hundspel (online)

För bara några veckor sedan öppnades en helt ny hemsida kallad "Herding Dog Farms". Du börjar med att välja användarnamn och farmnamn samt en ras, du kan välja mellan Schäfer, Australian shepherd, Australian cattle dog, Border collie och Collie (långhårig). Dessa raser är de "enda" som finns just nu men mer kommer säkert sedan. När du är med kan du köpa boskap kor/får/ankor som du kan möjlka, klippa, ta ägg ifrån samt ta hand om och avla. Hundarna kan du ta hand om, träna och avla de också. Finns en uppsjö av färger och jag har spelat spelet ungefär från att det börjar och jag tror det kan bli ett superspel! Vore jättekul om du ville bli medlem och använda denna länk: HerdinDogFarms. Spelet är naturligtvis helt gratis men om du vill ha plats för mer djur och hundar får du betala en summa per månad men fungerar bra att vara gratis medlem också (jag är gratis medlem). Hoppas vi syns! :) Jag heter Silver och driver SilverWing farm :)

Ps spelet är på engelska men du behöver inte vara expert för att det ska fungera ändå

Kan tillägga att du kan tävla (i vallning) :)

Annons:
hund_katt
2016-04-10 18:52
#1

Umh.. Vet inte hur det funkar, men jag gjorde ett account för ett litet tag sedan, men nu har jag glömt bort mitt användarnamn 😂😂, jag tror det var något med Alexis eller något sånt. Går det att se från ditt konto? Asså söka upp och se om du hittar något som kanske är mitt? Går ju inte logga in med e-postadressen :(

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hiro
2016-04-13 21:37
#2

Går inte att söka efter användarnamn tyvärr :s Du kan försöka kontakta admin via fb sidan :o

hund_katt
2016-04-14 19:16
#3

Det är lugnt, gjorde en ny xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hiro
2016-04-15 00:07
#4

Haha fungerar också men var medveten om att det är förbjudet med multikonto så skulle du komma ihåg din gamla inloggning så måste du ta bort den :o

hund_katt
2016-04-15 13:13
#5

Använde samma email som till min förra.. Funkade av någon anledning annars brukar det stå typ "du har redan ett konto" xD Har ingen aning om vad mitt konto kan ha hetat.. :o

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hiro
2016-04-15 14:02
#6

Jo men spelet är ganska nytt och saknar vissa delar men bara så du vet :o

Annons:
hund_katt
2016-04-15 14:13
#7

Okej, Aa. Aja får väll se vad som händer! ;P

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Hiro
2016-04-16 13:08
#8

Japp :)

LookHanna
2016-05-29 13:59
#9

Jag har precis gjort ett konto där och heter Havana :) (min farm heter Havana Manison)

  • Stanna upp och känn efter vad du vill, våga ta risker -
    Hörselskadad, kan säga va några gånger
Upp till toppen
Annons: