Om sajten och ifokus

Hälsning från sajtvärd!

2015-09-18 00:34 #0 av: Sugar Mist

Cahira ville att jag skulle slänga in en hälsning här från henne, då hon just nu pga. sjukdom inte kan vara online så mycket som hon vill.

Passar på att slänga in en hösthälsning från både mig och Cahira(Skulle tippa på att resten av Vallhundar-gänget också hälsar), och hoppas ni alla har haft en superbra sommar!Förlägen

-

Anmäl
2015-09-18 09:51 #1 av: Stormvindh

Åhh så härlig bild! Här har vi inte fått en riktigt lika höstig känsla ute än ;)

Anmäl
2015-09-20 16:32 #2 av: HarrietKiara

Hoppas Cahira mår bättre snart. Hjärta

Love my Kelpie!

Anmäl
2015-10-01 23:54 #3 av: Cahira

Tack Sugar Mist att du skickade hälsningen åt mig. Hjärta

Ja min hälsa har varit jättehemsk senare tiden och jag tänkte på ifokus typ varje dag då jag aldrig fick chans att meddela att jag försvann och varför. Jag har varit fast i sängen i ungefär en månad.. Pekingesen har också gått och blivit blind så har varit lite med det också.

Jag känner mig lite kryare så hoppas på att vara på fötter igen. Jag kommer ta ifokus med mer ro dock och kommer avvakta med månadstävlingen tills jag är återställd. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.