Annons:
Etikettvardagslivet
Läst 2303 ggr
Cahira
5/11/15, 2:52 AM

Vad shoppade du senast?

Ibland när man åker och handlar hundmat eller annat så kommer man hem med mer än man hade tänkt. Idag var en sån dag. :)

Min klicker har försvunnit så blev en ny. Och när jag ändå var vid den hyllan så hittade jag en leksak som jag tror Apache kommer gilla att apportera utomhus. Han ser inte dummyn i gräset ordentligt och denna leksak kommer utmana hans mot med nytt material han inte sett/känt förut. :)

Och såklart blev det nytt träningsgodis också. Maj kommer bli en härlig träningsmånad! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Stormvindh
5/11/15, 9:25 AM
#1

Blev en leksak igår till Storm som slank ner här med ;) Innan dess var det nytt schampoo inför utställningen på söndag, ett ben och lite barfmat till tjejen! Bortskämd? Jo men visst ;)

Medarbetare på Vallhundar

IngaTrnqvist
5/11/15, 10:37 AM
#2

Köpte hundmat i fredags, 10 kg ekologisk gårdskyckling och 10 kg hjortputs (y) innan det var vi i Ullared förra tisdagen, då blev det godis, blodpulver och en roadkillpipleksak :)

Monstertassar
5/11/15, 1:53 PM
#3

Agilitybok - international agility challenges och en leksak från Dogmania

russin
5/11/15, 7:21 PM
#4

Selar - älskar Pollys nya sele Zero DC som sitter som ett smäck på henne. Tyvärr passar inte storleken mindre till Mini, så ska hon ha en måste jag specialsy en - så hon fick en puppia tills vidare😃 Hurttas selar har jag så tröttnat på då dom blir dyngsura av minsta dagg i gräset.

Cahira
5/12/15, 12:21 AM
#5

Skönt att veta att jag inte är ensam om att "råka" få med extra saker i shoppingvagnen. 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fialialej
5/12/15, 11:27 AM
#6

Jag är nog sveriges snålaste /(fattigaste?) hundägare. Köper aldrig annat än mat, ben och träningsgodis.. ;)

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
Cahira
5/12/15, 9:10 PM
#7

#6 Du är nog ekonomisk. ^^ När jag levde på soc så fick jag det att gå runt men likt förb…. så kom retrieverkoppel och sånt med mig hem när jag beställde foder. 😇

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Sugar Mist
5/16/15, 9:07 PM
#8

Ben sist. Blir foder, något ben och stamtavla nästa gång det handlas.

-

Cahira
5/16/15, 11:44 PM
#9

Jag gick runt i hundhyllan och köpte INGENTING! *borde vinna ett pris!*

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

fridarebecka
5/18/15, 12:52 PM
#10

Det dyraste hundgodiset jag någonsin köpt. Men vad gör man inte för att få sitt tonårsmonsters uppmärksamhet under löptiksperiod 😮

Stormvindh
5/18/15, 2:27 PM
#11

Oj, ja det blev ju lite spontanköp igår på utställningen ;) köpte rosetter för placeringarna, en nyckelring med Aussie, en leksak till Storm, nummerlappshållare och ett tuggben :)

Medarbetare på Vallhundar

thea_thea
5/18/15, 5:38 PM
#12

#11 Såg dig och Storm igår! Själv köpte jag massvis med leksaker, jättebilligt och i rätt storlek senast.

Stormvindh
5/18/15, 8:14 PM
#13

#12 Haha jasså! Roligt! I eller utanför ringen? :)

Medarbetare på Vallhundar

Annons:
thea_thea
5/19/15, 9:36 AM
#14

#13 Både och. Såg en supersnygg aussie så jag gick och tittade i katalogen vid ringen vilken hund det var och det var du och Storm!

Stormvindh
5/19/15, 9:56 AM
#15

#14 Haha åh vad roligt! Kul att du gillade henne, min lilla sötnos som dock inte riktigt ville slappna av ;)

Medarbetare på Vallhundar

Oliviahack
5/19/15, 10:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

En sele 😃 Nu har jag fått köpstopp av sambon..

russin
5/19/15, 11:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

10 kg lammnackar - nu har jag glada hundar igen😃

Cahira
5/19/15, 4:46 PM
#18

#16 Snygg!

#17 åh nom nom! 😉

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

nadilda
5/21/15, 1:22 PM
#19

En långlina på 5-meter skulle jag tro🤔 I eftermiddag ska jag åtminstone handla lite tuggben, gott godis, en leksak och saker till en sele…sedan kanske något mer slinker med😇

Cahira
5/22/15, 12:42 AM
#20

Vi köpte just lite tillskott åt JDs leder och en trappa så de små hundarna tar sig upp och ned ur sängen lättare. :) På tiden!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Cahira
5/23/15, 8:28 PM
#21

For in för att köpa plantjord - kommer hem med en rostfri vattenskål också. 😂

Walmart är lite farligt ibland. 🤐

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Stormvindh
5/25/15, 2:55 PM
#22

Slösar-matte lyckades få med sig nya Hurtta Active selen hem när hon egentligen bara skulle köpa hundgodis idag….. Men det var ju bara sååå snygg!!!

Medarbetare på Vallhundar

fridarebecka
5/25/15, 3:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Det slank ner lite vardagslyx till den lilla håriga killen när jag storhandlade idag.

Stormvindh
5/25/15, 6:46 PM
#24

Fick också med mig lite hundmat hem till tjejen efter en runda på city gross, denna gången fläskben, broskben och kotlettspill :)

Medarbetare på Vallhundar

Kitten86
6/1/15, 7:57 PM
#25

Absolut senast blev det en massa saker att fylla på hundarnas sår- och första hjälpen låda med. Perfekt så här innan sommaren börjar.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

russin
6/1/15, 8:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#26

Nya matskålar till kortbeningarna. Har tröttnat på keramik som blir snorhal när den ska diskas - så nu är det rostfritt som gäller med gummiring i botten. Mini fick en lite mindre skål och den är typ i hamsterstorlek😂

Sugar Mist
6/1/15, 9:04 PM
#27

Jag köpte hundfoder, ben och bildekaler senast.. eller ja, mamma köpte bildekaler, en med en bc och en med en pudel, så nu har vi en bc, en aussie och en pudel som pryder bildfönstret haha!

-

Annons:
isla
6/1/15, 9:36 PM
#28

Köper sällan något till mina hundar mer än mat och godis och har dessutom "köptstopp" detta år (vilket för mig innebär att jag får köpa det jag verkligen, på riktigt, behöver men sen är det stopp ;) ). Senaste jag köpte till hundarna var därför ett koppel på Biltema, ett så kallat retrieverkoppel för 19:- (om jag minns rätt). De är så perfekta att ha med sig ut när vi tränar, lätta att ta på och av och tar inte mycket plats i fickan, men det gamla jag hade, som säkert är 20-25 år gammalt, det orkade inte med längre, så jag blev ju helt enkelt tvungen att köpa ett nytt. ;-)

Stormvindh
6/1/15, 11:50 PM
#29

Köpte faktiskt äntligen ett tugghorn till Storm från Tuggmästaren som kom idag! En liten godispåse slank med också ;) Helnöjd!

Medarbetare på Vallhundar

Cahira
6/2/15, 2:41 AM
#30

Bajspåsar och leksak. 😃

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Sugar Mist
7/2/15, 2:25 PM
#31

Gul boomer nätboll, 6kg Acana Lamb and Apple och ett rundsytt läderkoppel till Paxen!

I övermorgooooon…. <3

-

Qepta
7/2/15, 4:00 PM
#32

* Reflextäcke till Izor.
* Klorhexadin (?) schampo
* Smärtstillande till Aryah

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

russin
7/3/15, 7:40 AM
#33

En 10 kilos låda med nötkött, vom, hackad kalkonhals, lever mm 🙂

reckon
7/3/15, 7:17 PM
#34

Då en olydig vovve gnagde av mitt älskade Björkiskoppel så beställde jag omedelbart två nya. Bara jag får promenera in dem i ett par hundra timmar så ska de nog bli lika bra som det gamla. 👍

Annons:
nadilda
7/4/15, 9:56 AM
#35

Gjorde precis en beställning av en massa apporter. En metallapport, en till vanliga träapport, 12 st vittringsapporter,  7 st spårapporter, en slutspårapport och 16 st snitslar. Här ska det tränas 😃

Upp till toppen
Annons: