Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1868 ggr
Cahira
2/23/15, 8:04 PM

Ord från sajtvärden

Tyvärr är min hälsa väldigt dålig just nu och jag måste ta en datorpaus så jag kan vila upp mig. Jag kommer kika in för att fixa månadens vallhund och sådär men i överlag så hoppas jag att ni fortsätter att känna er som hemma här. 

Jag hoppas jag inte blir borta mer än 1-2 veckor men får se hur det går. 

Ta hand om er och varandra!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Marr
2/23/15, 8:17 PM
#1

Klickad på nya inlägg och vad ser jag…😕

Kära Cahira! Krya på dig så mycket och önskar du nu får ro till att vila dig ordentligt…Kram Kram Kram!🌺🌺🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cahira
2/23/15, 8:20 PM
#2

Jo… tyvärr är det så. Min kropp säger ifrån. Jag har en del att fixa innan jag lämnar iFokus för dagen och framöver, och jag kommer kika in nu och då, men jag ska fokusera på böcker och handarbete och andra avslappnande aktiviteter. Har för många stressande faktorer online på olika forum och andra sajter att jag måste ta paus för mitt egna bästa. 

Stor kram tillbaka Marr. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

vallhund
2/24/15, 1:03 PM
#3

🤗

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

CissiD
2/24/15, 5:06 PM
#4

Krya på dig!

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Cahira
3/2/15, 6:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ber om ursäkt att Månadens Vallhund januari och februari trillat mellan stolarna. Jag fixar det nån gång under veckan. 

Jag har gått in i väggen med tarminflammation och magsår så jag kan inte behålla solid mat och har levt på smoothies och näringsdryck i typ… vet inte.. 2 veckor kanske. 

Men jag jobbar på stressfaktorer och vissa av dom är fixade. Andra tar en liten stund till. Men jag ska försöka hålla tävlingarna som de brukar så gott jag kan. Hade många stressfaktorer online på diverse sidor vilket är anledningen till att jag försöker låta bli laptopen ett tag. 

Jag har gott sällskap iallafall. Tack för överseende. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
3/9/15, 12:52 AM
#6

Jag mår bättre och bättre och kikar in mer och mer. Snart börjar kalvarna födas så känns bra att känna sig bättre "i rättan tid".

Jag måste hitta på något att skriva artiklar om känner jag. Och något att prata om på forumet men det står rätt still i hjärnkontoret. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Stormvindh
3/9/15, 9:21 AM
#7

#6 Skönt att du mår bättre! :) får spåna lite på artikelidéer så kommer man nog på något bra! ;)

Medarbetare på Vallhundar

Cahira
3/9/15, 7:14 PM
#8

Jag lär skriva en om fällning på pälsvård så samma artikel hamnar nog här eftersom båda BC korsningar kommer utsättas för "verktygstest" för demonstration. Men utöver det så står det rätt stilla. 

Fame åkte hem idag och just idag börjar Digger hosta för sitt blåsljud på hjärtat. Känns ju sisådär. :/

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: