Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1331 ggr
isla
2015-01-01 11:04

Nytt år, nya löften

Gott nytt år! Det nya året börjar för många med en beslutsamhet att klara uppfylla diverse nyårslöften. Vissa löften lättare än andra att hålla och min erfarenhet är att det inte allt för sällan rinner det ut i sanden trots att man från början gav sig sjutton på att man skulle klara det. I år har jag som löfte att äta mindre onyttigt och framför allt ett nytt godisförbud och jag har gett mig sjutton på att jag ska klara det. ;) Vilka är era nyårslöften?

Annons:
russin
2015-01-01 13:24
#1

Mitt nyårslöfte är att inte avge några löften - det är så lätt att bli besviken om man inte fullföljer det man lovat sig själv. Jag tar det som det kommer och kommer glädjas än mer om jag gör något bra utan löfte🙂

Cahira
2015-01-01 18:50
#2

Jag har lovat mig själv att inte ge upp att lära mig rita. Hade jag i fjol med och höll det. :) Jag ska även överkomma min rädsla att misslyckas med symaskinen så jag kan börja sy saker. 

Nyårslöften är enklare att hålla när man tänker att det är okej att trilla av cykeln så länge man sätter sig upp igen och fortsätter trampa så tar man sig dit till sist! Man har ju ett helt år på sig! 👍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

lovechivas
2015-01-01 19:27
#3

Mina nyårslöften är att bli frisk, börja tävla mer med kaninerna, ta fler ridlektioner och flytta!

Önskar även att bli hundägare på nytt och ta mig igenom den goa men krävande valpåldern och få ett härligt hundår! ❤️

Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas

LinDajSon
2015-01-02 11:49
#4

Mitt nyårslöfte är att fortsätta jobba på att bli en bättre, rättvisare hundtränare. Det är ett ständigt pågående projekt och det enda jag törs lova för jag har noll självdisciplin när det gäller sånt som att äta mindre godis, spara pengar, börja fysträna osv. ;)

Upp till toppen
Annons: