Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1637 ggr
Cahira
12/23/14, 9:04 PM

Från sajtvärden

Jag har åkt på akut bronkit och i kombination till min astma så har jag rejäla problem med att andas just nu. Jag har redan varit på akuten och ska nu iväg till doktorn för jag blir inte bättre, snarare sämre. Jag vet inte om jag blir inlagd eller ej men ville önska er alla en god jul och gott nytt år.

Mina underbara Medarbetare - tusen tack! Ni är underbara! 🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Saffran0Spice
12/23/14, 9:06 PM
#1

Men fy!
Hoppas du blir bättre snabbt och att du får en fin jul trots omständigheterna🌺

Styrkekramar och krya på dig ❤️

[VSK]
12/23/14, 9:07 PM
#2

Usch… krya på dig Cahira…

🤗

Stormvindh
12/24/14, 2:09 PM
#3

Usch och fy! Såhär i juletider 😕 Håller tummarna och hoppas på att du snart blir bättre och kan få ta det lite lugnt och åtminstone inte spendera julen på sjukhus!

Styrkekram till dig från mig och Storm! 🤗

Medarbetare på Vallhundar

Cahira
12/25/14, 1:48 AM
#4

Jag slapp bli inskriven, men återhämtning lär ta ett tag. 😢

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

VildaVittra
12/25/14, 2:05 AM
#5

Vad var det för fel och hur mår du nu?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

russin
12/25/14, 1:25 PM
#6

Usch så jobbigt. Hoppas du kryar på dig skapligt snabbt ändå❤️

Annons:
Promenadmatte
12/25/14, 6:56 PM
#7

Krya på dig! 🌺

Bit inte när det räcker att morra.

Kitten86
12/25/14, 8:33 PM
#8

Skönt att du slipper ligga på sjukhus såhär i juletid!
Hoppas att du blir bättre snart!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Cahira
12/25/14, 9:39 PM
#9

#5 Det är bronkit. Han sa att det är mer obehagligt än det är farligt och jag är verkligen satt på bra mediciner samt att han gav mig smärtstillande så jag ska sova bättre så kroppen kan vila upp sig. Har även fått aptit tillbaka av smärtstillandet så jag får äntligen känna som att jag faktiskt vilar. Sov rätt bra inatt.

Jag mår ärligt talat som att jag blivit misshandlad med baseballträn. Så otroligt mörbultad och matt. Men jag börjar kunna sitta upp igen så blir korta stunder vid laptopen igen så jag inte blir tokig på dålig amerikansk tv. *S* Jag kan logga in via telefonen nu men när jag försöker skicka från mobilen så skickas bara några ord och resten raderas så jag kikar in för att läsa men kan inte svara något. Men det blir nog bra. 

Hoppas ni alla har en god jul och ett gott nytt år. ✨ Jag är så stolt över alla er medlemmar här, stämningen är helt underbar!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: