Annons:
Etiketthundträning
Läst 1589 ggr
Cahira
12/17/14, 2:49 AM

Julaktivering

Har ni någon julkluring för era hundar? Kanske ni fixar rester av någon julbordsrätt som används för sök eller spår, eller kanske ni leker "leta barnen i snön" eller annat såhär i jultider?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
VildaVittra
12/17/14, 3:07 AM
#1

Vi har lekarna "Vält inte julgranen", "Pepparkakorna är mattes" och "Tomten är inte farlig, bara skäggig". 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
12/17/14, 3:09 AM
#2

Haha ja det går ju det med. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[MikaelaR]
12/17/14, 5:16 AM
#3

#1 😂

slarvigt
12/17/14, 8:15 PM
#4

Jag är väldigt glad åt att vi ska åka till mina föräldrar som bor bredvid en stor skog där hon kan springa lös i jul. Här i Malmö finns det alldeles för få sådana skogar inom räckhåll…

Cahira
12/18/14, 4:56 AM
#5

Åh vad mysigt med skogspring! :) 

Vi pratade eventuellt om att äta kalkon i jul eftersom jag av någon anledning inte fick nog av det under thanksgiving och då ska jag nog göra lite turkey jerkey, torkad kalkon, och ha som hundgodis. :) Jag är så himla rädd för gasugnar att jag har inte torkat något hundgodis alls sedan jag kom hit!

Jag är dock sugen på att göra något juligt med hundarna och jag har total idétorka så tänkte kolla här ifall det är någon som har roliga hundtraditioner. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

slarvigt
12/18/14, 7:06 AM
#6

Hihi, du kan ju alltid ta hjälp med dekorationerna… Lite sent påtänkt kanske ;) http://youtu.be/DNemjtMz9jo

Annons:
russin
12/18/14, 1:29 PM
#7

Den enda planerade julkluring här för hundarna - är en date för ena tiken😉

LinDajSon
12/18/14, 10:34 PM
#8

Jag brukar klä upp dem lite…. glitter, julkulor, någon röd halsduk, pinglor… skittöntigt ;)

Upp till toppen
Annons: