Övriga Djur

Vad har du för djur?

2014-10-28 21:36 #0 av: [Cupecake]

Blev lite nyfiken på vad ni har för djur utöver era vallhundar =)

Förutom mina vallhundar, så finns även en mindre skala av ponnyer, kor, getter, får, andra hundraser, katter, kaniner, marsvin, hamstrar, gerbiler, möss, ödlor, eremitkräftor, fiskar, krabba och vattenlevande snäckor Hjärta

Anmäl
2014-10-28 21:42 #1 av: kigon

Förutom sheltien har vi katter, råttor, höns och fisk! Har haft kaniner, vaktlar, mm och hoppas på möss, vaktlar, grodor, geckos, kaniner, ankor och får i framtiden :)

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Anmäl
2014-10-28 21:43 #2 av: wonderland

Förutom hundarna så har vi:

Katter, hamstrar och jättekaniner. 

Anmäl
2014-10-28 21:43 #3 av: [Cupecake]

Tack kigon, du fick mig att komma på att jag glömt skriva upp den lilla hönsflocken *skäms*

Anmäl
2014-10-28 21:45 #4 av: wonderland

Önskar ett par fjäderfän i framtiden, höns, några ankor och vaktlar.  

Har haft höns och vaktlar tidigare, + ödlor, chindhillor, degus, råttor, fåglar och lite annat, men nu har vi inte lika mycket.

Anmäl
2014-10-28 21:59 #5 av: Stormvindh

Jäklar vad djur ni har #0 och #1!  Skämtar

Själv har vi en Eurasierkille, fyra katter och en häst! Tidigare även en ponny som vi dock nyligen sålde. Förhoppningsvis kan det bli något annat djur också i framtiden! :)

Anmäl
2014-10-28 23:55 #6 av: Promenadmatte

Jag har en kanin! Glad

I framtiden blir det vallhund i form av Aussie och BC! 

Anmäl
2014-10-29 01:52 #7 av: Cahira

Kossor, hästar, katter och åsna. :) Plus hundarna, både vallhundraser och sällskapsraser. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-10-30 16:46 #8 av: Lindorm

Förutom hund så har vi:

Två hästar, två russ, två papegojor, en sköldpadda, två katter och ett akvarium

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.