Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1711 ggr
Cahira
10/17/14, 6:34 AM

Vill du bli medarbetare?

Vill du bli Medarbetare här på Vallhundar iFokus?

Vallhundar söker Medarbetare som brinner för hundar av vallhundsursprung, som har idéer på hur vi kan göra sajten mer aktiv och trivssam. Du måste inte ha varit Medarbetare innan men du får gärna vara 16 eller äldre. 

En Medarbetare är sajtvärdens högra hand och hjälper till att hålla ordning om oordning skulle uppstå, till exempel bråk i trådarna. 

Någon som känner sig manad att skriva artiklar uppskattas, antingen som Medarbetare eller som artikelförfattare får gärna höra av sig så ser vi vad vi kan ordna. :)

Om du har frågor och undringar eller är intresserad av en trial period är det bara att höra av er.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Skorpion76
10/17/14, 6:52 AM
#1

Jag skulle gärna vilja bli Medarbetare, men tyvärr kan jag inte så mycket om vallhundar.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cahira
10/17/14, 7:20 AM
#2

Skicka PM så kan vi prata mer. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

isla
10/17/14, 10:08 PM
#3

Jag kan bli medis. :)

Cahira
10/17/14, 11:21 PM
#4

#3 PM:at dig!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Promenadmatte
10/18/14, 2:14 AM
#5

Hade gärna velat vara Medarbetare, då jag är intresserad av alla typer av vallhundar och allt som rör dom! Även mycket angelägen till att lära mig mer.

(Kan eventuellt kunna tänka mig att skriva någon artikel då och då i mån av tid!)

Skicka ett PM vid intresse! :)

Bit inte när det räcker att morra.

Cahira
10/19/14, 3:32 AM
#6

Alla platser är tillsatta för denna gång. Men jag tar fortfarande emot intressanter om ni vill vara på väntelista ifall fler platser öppnar sig framöver. 

Jag låser tråden just nu eftersom det inte är aktuellt just nu. Men är du intresserad så skicka ett PM och berätta om dig själv och vad du tror du kan erbjuda sajten. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: