Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1465 ggr
Cahira
9/2/14, 12:35 AM

Förändring

Det kommer bli en förändring här på Vallhundar iFokus

Jag tycker det ser så plottrigt och stökigt ut med varje månads vallhund på förstasidan och det tar plats för andra artiklar som rör ämnet. Ska försöka fylla på med fler artiklar gällande vallhundar nu i vinter hade jag tänkt. Men för att städa upp så det blir mer överskådligt över vad sidan faktiskt handlar om för de som är nya här på vallhundar iFokus, så kommer hädanefter att alla månadens vallhund vinnare presenteras i samma artikel. Den kommer alltså uppdateras varje månad med nya vinnaren så vi har hela årets vinnare på samma ställe som en kalender. 

Denna artikel kommer alltid ha samma plats på förstasidan så man enkelt kan gå in och titta utan att behöva leta sig fram till föregångna vinnare. 

På grund av denna förändring så kommer jag inte lägga upp månadens vinnare i egen tråd utan den kommer synas i sagd artikel istället. 

Tack för överseende. 🙂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Cahira
9/5/14, 7:26 PM
#1

Vinnaren kommer läggas högst upp trots allt, men det kommer ändå komma en grupp-presentation där man kan se alla vinnare på samma ställe. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

vallhund
9/17/14, 11:48 PM
#2

Bra idé!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Cahira
9/18/14, 12:41 AM
#3

#2 Välkommen tillbaka!

Har inte kommit igång med det ännu. Varit alldeles för stressigt här hemma. Men förhoppningsvis får jag igång det snart. :)

Ursäkta fördröjningen!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
10/2/14, 7:32 AM
#4

Fick äntligen tummen ur! Denna samlingsartikel kan nu ses på förstasidan som "Wall of Fame 2014".

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: