Annons:
Etikettkul-och-bus
Läst 1322 ggr
Cahira
5/6/14, 4:43 AM

Min hunds bästa sidor!

Vad älskar ni allra mest med era hundar? (vem gillar inte positiva trådar? 😉)

Apache: Att han är så himla rolig! Han har alltid roliga beteenden för sig och jag kan inte vara runt honom utan att le. Älskar även hans arbetsmoral. När man är van vid en "Jag ska bara" hund så var det jätteskönt med en hund som ser varje arbete som en utmaning. :) Jag älskar även att han älskar mig så högt som han gör, speciellt med tanke på hans dåliga bakgrund. 

Digger: Detta låter hemskt men jag älskar att han är så jädra korkad. 🤫 Han är en riktig dum-dum men är ändå supersnäll och tar hand om mig när jag är sjuk. Älskar även att han inte fäller mellan fällsäsongerna. :) 

Ickevallhundarna:
Ixxi: Älskar att hon är en liten healer och tar hand om allt och alla. Jag kan lita på henne i alla lägen. En once in a lifetime hund. 

Frodo: Hans idéer! Han kom bärandes på klotången häromdagen och hade lagt upp mina kläder från golvet till ovanpå täcket imorse som om han hade ordnat dagens klädsel. Älskar även att han är så tydlig i hundspråket även om han är lite intensiv ännu. Och hans läten och leenden, gud, smälter hjärtat på mig. 

Och alla fyra älskar jag utseendet på förstås. 😍

Er tur. 😎

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Majken!
5/8/14, 10:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min hunds självförtroende. Hon är riktigt härlig att se! Hon plockar aldrig fram aggressivitet, hon blir aldrig rädd, hon möter alla hot med viftande svans och en uppmaning till lek. Under MH:t gjorde hon lekinviter på såväl avståndslek som spöken, och hon behöver inte stöd i någon situation. Det gör henne också svårstyrd för mig i många situationer, men det är lyxproblem när man tidigare haft mentalt svaga hundar.

Cahira
5/8/14, 11:12 PM
#2

#1 Underbart det låter! Och supersnygg bild. :) Nyss var hon ju bara valpen ju. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Turast
5/9/14, 2:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jamie: Att han är så knasig! han får mig alltid att skratt när jag är ledsen antingen genom att trycka upp sin långnos i mitt ansikte eller ta leksak efter leksak och lägga i mitt knä 😂
Älskar också att han är så lättlärd och rolig att träna med, känns som vi kan komma långt i sporterna jag tänkt tävla i 😃
Och sen är han ju så himla snygg också 😉

Tuff (bc blandning): att han är så glad hela tiden och så mysig 😍 Nu bor jag inte med honom längre så jag saknar mycket med honom, speciellt när han lägger upp tassen i knät för att man ska klia honom hihi!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Upp till toppen
Annons: