Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1037 ggr
Cahira
2014-02-13 22:43

Ny sajtvärd

Hej! Jag är Cahira och er nya Sajtvärd. För er som inte känner mig så är jag 27 år gammal och bor sedan ett år tillbaka på en cattle ranch i Minnesota. Jag äger fyra hundar varav två är småhundar och två är blandraser av vallhundstyp. Ena (border collie/collie) är en enögd senior och lever mest som sällskap, och andra (border collie/corgi) ska en dag bli min tävlingshund. Tanken var att börja valla med honom men de planerna fick jag lägga ned. 

Ni kommer märka att det blir några förändringar på denna sida ett tag framöver. Vissa kategorier har bytt plats, andra har bytt namn, vissa är helt nya (t.ex. Valpar). Denna förändring är för att jag vill försöka bredda konversationsbasen till hela livet med vallhundras (eller blandras) oavsett om man vallar, tävlar, sportar eller andra aktiviteter. 

P.g.a. tidsskillnad (sju timmar efter svensk tid) och gårdssysslor vet jag inte hur lång tid denna förändring kommer ta, men jag hoppas ni har överseende med detta. 

Har ni några tankar, idéer, funderingar eller önskemål var inte rädd att fråga här eller i PM. 

Mvh
Cahira

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
vallhund
2014-02-18 02:41
#1

Välkommen!

Har datastrul hemma just nu så jag kan bara läsa/skriva på jobbet.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Cahira
2014-02-18 02:42
#2

Ja jag hörde det! Hoppas det löser sig för dig snart. Kul att se dig! Och tack. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: