Annons:
Etikettpresentation
Läst 2068 ggr
HannaGeni
11/21/13, 12:14 AM

Ny här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är ny här och tänkte presentera mig. Heter Maria och bor i Lidköping med 5 hundar: Rumänen Hanna 7år, Bctiken Geni 2år, Phalenen Gangster 1,5 år, Norska lundehunden Messi 1år samt sambons 2åriga bctik. Och kattungen Bean 12 veckor, förhoppningsvis hittar även katten Muscle hem igen snart också.

Är utbildad hunddressör och instruktör i specialsök. Tränar specialsök, agility, tricks, spår, lydnad och vallning med mina  hundar. Driver det egna företaget www.norrakedumshundcenter.se

Min border collie Geni

Bloggar på vid min sida

Ägare och instruktör på Norra Kedums Hundcenter (hundkurser, utbildningar, webshop)

Annons:
[Aremea]
11/21/13, 12:35 AM
#1

Åh, en till som är både specialsökare och vallare, vad kul! Välkommen! 

Jag har också gått på hund campus, fast "bara" specialsöksutbildningen, inte instruktörsutbildningen:) Ser att vi även har gemensamma bekanta i klickerklokarna!

HannaGeni
11/21/13, 1:26 AM
#2

Tack så mycket!

Vad roligt, när var du på campus? Känner inte igen dig så det måste varit efter jag slutat? Sist jag var där var hösten för 2 år sedan.

Bloggar på vid min sida

Ägare och instruktör på Norra Kedums Hundcenter (hundkurser, utbildningar, webshop)

[Aremea]
11/21/13, 9:23 AM
#3

Jag gick team 125

HannaGeni
11/22/13, 11:01 PM
#4

Hmm nej då var jag nog inte kvar :(

Bloggar på vid min sida

Ägare och instruktör på Norra Kedums Hundcenter (hundkurser, utbildningar, webshop)

HarrietKiara
11/24/13, 10:58 AM
#5

Välkommen hit :)

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

HannaGeni
11/24/13, 11:23 PM
#6

Tack! :)

Bloggar på vid min sida

Ägare och instruktör på Norra Kedums Hundcenter (hundkurser, utbildningar, webshop)

Annons:
Upp till toppen
Annons: