Annons:
Etikettköp-byt-sälj
Läst 1552 ggr
Emelie
11/4/13, 9:01 PM

(S) Ihopvikbar hundbur

Ihopvikbar hundbur säljes. 

L: 90cm B: 57cm H: 65cm

350:- 

Finns i Vällingby 🙂

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
vallhund
11/5/13, 9:35 AM
#1

Och du har naturligtvis samtliga sajtvärdars tillstånd att lägga ut annonsen på alla de fora som du lagt ut den på?

Kan tipsa om http://djurannonser.ifokus.se/?4d7124a9b9cb4621410470e8-1-019-a-tillbehor-saljes

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Emelie
11/5/13, 11:26 AM
#2

Vad är syftet med att låta spydig? Behöver man sajtvärds tillstånd för att lägga ut en annons under köp/byt/sälj menar du?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

vallhund
11/5/13, 11:53 AM
#3

"Det är inte tillåtet att:

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Emelie
11/5/13, 1:06 PM
#4

Jag ser mig inte ha brytit mot reglerna på någon punkt. Det kan väl vara gränsfall på punken "Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan medgivande från iFokus". Dock vill jag inte påstå att jag skrivit detta inlägg i reklamsyfte, och inte heller marknadsfört denna "produkt", så frågan är vart jag då bryter mot reglerna? 

Jag trodde kategorin köp/byt/sälj var till för just sådana inlägg, eller har jag helt fel?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: