Köp/Byt/Sälj

(S) Ihopvikbar hundbur

2013-11-04 21:01 #0 av: Emelie

Ihopvikbar hundbur säljes. 

L: 90cm B: 57cm H: 65cm

350:- 

Finns i Vällingby Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2013-11-05 09:35 #1 av: vallhund

Och du har naturligtvis samtliga sajtvärdars tillstånd att lägga ut annonsen på alla de fora som du lagt ut den på?

Kan tipsa om http://djurannonser.ifokus.se/?4d7124a9b9cb4621410470e8-1-019-a-tillbehor-saljes

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2013-11-05 11:26 #2 av: Emelie

Vad är syftet med att låta spydig? Behöver man sajtvärds tillstånd för att lägga ut en annons under köp/byt/sälj menar du? 

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2013-11-05 11:53 #3 av: vallhund

"Det är inte tillåtet att:

• Bryta mot svenska lagar och förordningar.
  • Kopiera upphovsrättsskyddat material.
  • Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan medgivande från iFokus."
  • http://www.ifokus.se/about/rules_of_conduct

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2013-11-05 13:06 #4 av: Emelie

Jag ser mig inte ha brytit mot reglerna på någon punkt. Det kan väl vara gränsfall på punken "Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan medgivande från iFokus". Dock vill jag inte påstå att jag skrivit detta inlägg i reklamsyfte, och inte heller marknadsfört denna "produkt", så frågan är vart jag då bryter mot reglerna? 

Jag trodde kategorin köp/byt/sälj var till för just sådana inlägg, eller har jag helt fel? 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.