Annons:
Etikettpresentation
Läst 1714 ggr
Jetaime
2013-10-11 13:12

Presentationstråd!

Hittade ingen direkt ny presentationstråd här inne, så tänkte att vi kan dra igång en ny så vi får veta lite mer om varandra! :) Tex. var man bor, vad man har för hund/ar, om man har några andra djur, sysselsättning osv!

Lägg hemskt gärna upp en bild på er själva också :)

Annons:
Jetaime
2013-10-11 13:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kör väl först här också då!

Hanna heter jag och är en tjej på 21år som är bosatt i en liten håla vid namn Höllviken som ligger så långt ner i sydvästra skåne som man kan komma. Här bor jag tillsammans med mina föräldrar, min storasyster och våra djur. (Men längtar efter att få komma här ifrån!)

Jag har själv en liten australian shepherdtik som heter Zuki och är född i juli -12 som jag bland annat tränar lydnad, agility, spår och tricks med, samt att vi även börjat så smått med vallning, vilket jag hoppas vi kommer komma igång med lite små så småning om. Förutom Zuki har jag även en birmakatt och tre kaniner och familjen har en labbe.

Jag är för tillfället arbetssökande och hjälper till att rasta lite hundar under tiden jag söker nytt jobb och har en massa tid att lägga på min egen hund också, synd att man inte kan ha både tid och ekonomi samtidigt bara ;)

Förutom djur är även foto ett stor intresse som går lite i vågor, ibland är kameran alltid med, och ibland kan det gå flera veckor innan den används.

Det var lite kort om mig! Fråga gärna om det är något ni undrar :)
Här har vi även en bild på mig och min lilla fjant!

Upp till toppen
Annons: