Annons:
Etikettavel
Läst 4828 ggr
Vovvie94
5/9/12, 9:59 PM

bra kennel?

Jag letar just nu efter bc-kennlar med fina föräldradjur, både i vardagspsyke och vallningen. vill tävla agility så en agility-kropp vore inte helt fel heller;)

jag är inne på;
Finnbogården
Kelliegården
Windann's

Windann's vet jag inte riktigt för de har några dåliga höfter men de efter Cissi är så jääävla trevliga och fina så jag vet inte…^^

har ni några förslag? vilken kennel kommer era ifrån, vad är bra och dåligt med den och skulle ni rekomendera den?

Tack!! Skrattande

Annons:
Ronja06
5/10/12, 1:52 PM
#1

Jag är även väldigt förtjust i Somollis kennel!

Mvh Emelie Förlägen

Denna kommentar har tagits bort.
sagaindia
5/10/12, 4:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min India från Windanns (hon är kullyster med Cissi) är världens goaste, finaste hund och dessutom med A-höfter! En snällare och trevlöigare hund får man leta efter, dessutom är hon fin att titta påKyss

Bilden på India är tagen av Ann Björkenius!

Vovvie94
5/10/12, 7:46 PM
#4

#3 va kul! :D jag ska vara med på windann's kennelträff i sommar, jobbar som kennelrflicka hos Maria som ska ta emot alla! :D

ska du dit eller? Skrattande

sagaindia
5/11/12, 6:37 PM
#5

Den är nu i helgen och jag ska tyvärr inte vara med. Många trevliga människor med Windanns hundar!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Aremea]
8/17/12, 12:17 PM
#13

Fruktansvärt unket att hänga ut nämngivna personer på det här viset! Riktigt lågt!

Annons:
[Aremea]
8/17/12, 12:21 PM
#14

Jag har anmält tråden till siteadmin. Hoppas ni är medvetna om att det bryter mot svensk lag att hänga ut folk på det här viset!!

medde
8/17/12, 12:39 PM
#15

#14 Bra agerat, då man läser sajten regler som man godkänt som medlem på sajten. Finns det att finna det här i tråden om sajten regler.

"Skriver vi inlägg som inte diskriminerar eller pekar ut någon."

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AmandaChristina
8/17/12, 1:16 PM
#16

Det var aboslut inte meningen att de skulle gå så pass överstyr, jag skrev bara vad som kunde förekomma där. Och jag vet själv att de kommer underbara hundar där ifrån då jag har träffat en! Men ni ville faktiskt veta mer om vad jag menade med det jag skrev, och jag berättade, och Vovvie94 fyllde i. Vi menade aldrig att hänga ut henne på detta sätt! 

De enda jag ville få fram till Vovvie är att hon kanske skulle tänka över och välja en annan kennel då jag vet att hon är väldigt noggrann med vart ifrån hundarna kommer! Men jag antar att tråden kan låsas nu då den är way out of topic och Vovvie förmodligen har hittat den kenneln hon vill ha eftersom hon var på världens bästa kennel hela sommaren! Glad

Kan även tillägga att de som vi pratade om i #9 och #10 inte hände så nyligen. Så hon kanske har ändrat sig sen dess!

Vovvie94
8/17/12, 6:28 PM
#17

Precis! detta var inte menat som att hänga ut någon, utan mer bara att föra en talan om åsikter som då i detta fall skiljer, och som Amanda skrev så handlar detta om över 12 år sedan!

Och jag har träffat ett x antal hundar därifrån som är underbara! <3

men på grund av det jag hört litar jag inte på just den kennel som min "drömkennel"Flört

det var inte menat på något annat vis! hoppas ni kan godta min ursäkt!

HarrietKiara
8/17/12, 7:43 PM
#18

Tråden är nu rensad och jag hoppas att känsliga åsikter och hörsägen kan föras genom pm även om jag tycker att det är bättre att endast föra fakta vidare.

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

mrsbundy
8/18/12, 8:49 AM
#19

Vad hände egentligen?

HarrietKiara
8/18/12, 6:40 PM
#20

Det var smutskastning av namngivna personer och kennlar och mycket var hörsägen så därför togs många inlägg bort.

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
HarrietKiara
8/21/12, 6:19 PM
#28

Nu låser jag tråden och hoppas att vi i fortsättningen håller god ton här inne.

Då slipper vi både dålig stämning och polisanmälningar.

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: