Annons:
Etiketttävlingar-här-på-vallhundar
Läst 2644 ggr
[IsabelleA]
2/21/12, 11:20 PM

Fototävling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu drar vi igång med en fototävling här på ViF efter att intresset kommit på tal!

Det enda du behöver göra är att ladda upp en bild (max två bidrag /per medlem) och skriva en kort rad om bilden.

Som vanligt är det du som medlem som ska ha tagit bilden och det ska vara minst en vallhund med på fotot. Det vinnande bidraget får stor ära och en applåd av oss alla inne på ViF samt en vinnarartikel med pressentation om dig själv, hundar och bidraget.

Temat för denna gång är Nöt-vallning! Och självklart kan temat tolkas olika GladDet behöver inte vara din hund med på bilden. Så bilder från nöt-tävlingar är välkomna!

Tävlingen stängs för bidrag och en omröstning skapas om två månader (för att alla ska få chansen att hinna ladda upp ett bidrag) alltså den 21 April.

HEJJA HEJJA! Cool

Annons:
[IsabelleA]
2/21/12, 11:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och bara för att den här bilden är lite små cool så måste jag ladda upp den! Skrattande
_(Bilden är utom tävlan!)

_MEN - Kan passa på att påminna om att Medarbetare och sajtvärdar får vara med och tävla då en omröstning kommer ske för att få fram vinnarbilden.

[Aremea]
2/21/12, 11:46 PM
#2

Oj, svårt! Jag får ta med mig kameran till nån av nötbönderna i bekantskapskretsen helt enkelt! :);)

[IsabelleA]
2/22/12, 11:05 AM
#3

#2 Ja det blev en liten utmaning denna gång Flört Men vi har ju tid på oss. Och vad jag sett så börjar nöttävlingarna rulla in på vallreg nu så det kanske tom. finns någon nära dig som du kan åka på Skrattande Det är faktiskt riktigt skoj med nötvallning och väldigt kul är det att åka på tävlingar och titta. Skrattande

HarrietKiara
2/22/12, 7:56 PM
#4

Det var ett roligt tema. Ska verkligen bli kul att se alla nötter och hundar. Glad

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

[IsabelleA]
2/25/12, 5:02 PM
#5

Nanan … Exprimenterar lite.

Skapade en artikel istället med fototävlingen så att den kan komma upp på första sidan av ViF. Men nu får jag varken upp bilden eller på första sidan. hmmm …

Tävlingen har i alla fall förflyttats till artikeln "FOTOTÄVLING - Nötvallning".

[IsabelleA]
2/25/12, 5:08 PM
#6

Haha, vad komplicerat det blev nuuuu! HarrietKiara, du får gärna hjälpa till att få upp artikeln längst upp på framsidan under dessa två månader så att fler får syn på tävlingen. För nu är jag helt lost om hur man gör :P

Annons:
HarrietKiara
2/26/12, 12:30 PM
#7

#7 Hi hi ska se om jag kommer ihåg då. Glad

__________________________________________________________________

Love my Kelpie!

[IsabelleA]
2/26/12, 12:59 PM
#8

Wie, Skrattande Fototävlingen har flyttat till artikeln gott folk!

hundflocken
2/27/12, 12:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Mmmm….

Jag har inte så många bra bilder på mina hundar när de vallar nötter….. =( Ingen bra på min WK….. =(

Men här är mina bidrag…. =)

Bowie (min hund) håller koll på nötterna från åskådarplats och väntar på sin tur!

/Lisa med Dusty och Bowie

www.hundflocken.se

 

hundflocken
2/27/12, 12:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Och bidrag 2 från samma gång….

Denna bild är på Lucifer, en kompis hund som var med på kursen! En riktigt fin hund som vallar både får och nöt och är med i vår grupp som har hand om får och kossor på sommarbete!

/Lisa med Dusty och Bowie

www.hundflocken.se

 

[Aremea]
2/27/12, 12:45 AM
#11

# 9 var ju döläcker! :D

Upp till toppen
Annons: