Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettövrigt
Läst 975 ggr
trollemor
0

Nylanserad hundsida

Hej! Jag skulle vilja tipsa om en helt ny hundsida som jag har fått till uppgift att jaga medlemmar till. Där finns hur mycket som helst för oss hundälskare, t o m en blogg som även jag ska försöka vara lite aktiv i  :) Självklart kan man lägga till sina ev tävlingsresultat. Den är för stor för att jag ska beskriva allt som finns, det är bättre att ni tittar själva….den är väl värd att kolla upp  :)   http://hundliv.eu/

Michaela-N
1

Skapade ett konto där men ångrade snabbt att jag gjorde det. Man behövde uppge sitt telefonnummer, läste ingenstans om varför ni vill ha mitt mobilnummer. När jag skulle lägga till min hund stod det "Ni måste ange registreringsnumret".

Tänk om min hund är en blandrashund då? 😂 Lät inte heller så seriöst med en kopiös mängd stavfel, och "Zucht värde", vad innebär det ens? Züchten är föda upp på tyska, men vet inte om det har något med Zucht-värdet att göra, vad nu det skulle vara.

Tydligen går det inte att ta bort sitt konto heller.

vallhund
0

Undras hur många av hundsajterna här som de fått tillstånd att spamma?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Qepta
0

Skapade ett konto för ett par dagar sedan och när jag skulle registrera Izor fanns inte Tervueren med så han fick bli en malle. Tycker det är lite klantigt att det finns Malinois, Groenendael och 2 Laekenois bland de Belgiska vallhundarna men ingen terv?

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se