Ny medarbetare.
Välkommen säger jag till IsabelleA som ny Medarbetare.
Här behövs verkligen nya krafter att öka aktiviteten. :)
Tid är just nu en bristvara hos mig så det är härligt att det finns de som erbjuder sina tjänster. :)
Välkommen åter en gång :D
**Kanske ska ta och pressentera mig lite kort ochså:
**Isabelle heter jag och går andra året på Säbyholms naturbruksgymnasium som ligger i Bro. Där jag även bor tillsammans med min hund. En Border Collie hane vid namn Ben.
Tillsammans med honom tränar jag vallning, agility, freestyle, bruks (spår, sök, rapport och upplet) samt lydnad.
Vi har även tänkt ganska mycket på att börja med Frisbee Freestyle samt att komma ut på tävlingsbanorna i rally lydnad.
För att veta mer om oss, kika in på www.herdingdogs.se
välkommen :D ni får vi börj brainstorma om en massa artiklar. har en massa början och delar av artiklar ang vallning som vi kanske kan hjälpas åt att avsluta :D

Jag litar på er! 
#2 Låter prefekt Michelle! JAg har super många bilder på dig och Alice när ni vallar
Och många andra på näe jag vallar. Så vi kan bara välja och vraka bilder till artiklarna!
Och föresten, vad sägs om att publicera artikeln om kurslägret i lekeberga?
det kanske vore ngt. en bra brytning nu i vinter. om du har kvar den så är det bara att köra :D
jag lägger upp den då :)