Aktiviteter här på vallhundar.
Vi ökar ju med medlemmar här men aktivitetsnivån är inte så hög. Jag är själv inte så aktiv så jag anklagar inte någon utan det jag vill veta vad som kan få er att besöka sidan oftare alternativt göra fler inlägg.
Fler tävlingar- vilka i så fall?
Artiklar-vilka i så fall?
Frågor-vad undrar ni över?
Ja, det finns säkert mycket mer som ni kan komma på. 
Medlemspresentationer kanske? En medlem i veckan?
Bättre flyt på fototävlingarna ;)
/Aremea
#1 Haha, jag ska göra mitt bästa för att få det att fungera igen. Just för tillfället funderar jag på hur jag ska göra denna månaden då vi inte har fått in betyg från alla i juryn ännu.
Jag sitter och fantiserar lite om hur jag ska göra för att få fram lite artiklar då jag själv inte är så kunnig med allt har ju sitt pris.
Medlemspresentationer kräver ju inte förkunskaper på samma sätt som faktaartiklar. Kanske är något att börja med?
#3 I någon form av intervju eller hur menar du?
ja, precis.
#5 Det ska vi säkert kunna ordna.

Medlemspresentation är ju jättebra.
Jag ska sätta ihop lite frågor och sen meddela hur det hela ska gå till. Har ni förslag så PM:a mig gärna.
JAg började på brukshundraser, men blev jobbigt och nu har det hamnat i glömska, men söker du så hittar du mina eller så kan jag leta och ge dig.
**MVH Cerrolyn

#8 Just ja. Ok jag snokar lite.