En liten koll.
Tänkte höra hur det går för er och vad ni tränar på nu och erat kortsiktiga mål är.
För mig är det ett bättre FF (Fritt följ) som jag koncentrerar mig på. Det har gått ganska bra på tävlingarna och jag är nöjd (som bäst 13 poäng från ett första pris) med. Mitt kortsiktiga mål är att få till ett bättre FF och att få ett första pris i lydnads klass elit.
**MVH Cerrolyn

Ett av mina kortsiktiga mål är en bättre LF (LinFörighet) för att kunna klara av LK 1. Vi ska även fila på ställande och läggande under gång och våra ingångar behöver också en översyn. :)
Vi kämpar på med vardagslydnaden, freestyle och till viss del agility.
Våra mål till nästa år är att komma ut på tävlingsbanan i lydnads ettan, freestyle och agility samt att ha påbörjat vallnignsträningen.
Vi måste verkligen stå på oss och träna, och det ska bli skit kul (rent ut sagt) att försöka nå alla mål! 

Jusl nu är det linförigheten jag jobbar med för att klara ett LPI, har 2 förstapris men vill ha bättre linförighet innan närsta tävling
Vad fick du för betyg på dem och hur tränar du?
**MVH Cerrolyn