Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettövrigt
Läst 2933 ggr
Ricko
0

Schäfer & Vit herdehund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om någon har Schäfer eller Vit herdehund?? Det är dom 2 djur arter jag beundrar/älskar mest av alla djur.. Själv har jag haft en Schäfer/Vit hedehund mix Själv som var en 3 årig(Fyller 3 nu den 14 juli) hane som hette Ricko..? Om ni kollar på min presentation har jag bilder på han i mitt album och där jag skrivit om mi själv finns det en bild..

Sen har vi haft 2 Schäfer mixar också en var 50%Rottis, 50%Schäfer och den hette pasha och den andra schäfer mixen som vi hade för itne ett så lite tag sen var 75%Schäfer och 25% Gråhund som hette Bullit och det är han på min Avatar..(Gråhunden/Schäfern finns det oxå bilder i albumet på!!)

Ricko är på bilden jag visar nu!!

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Futurity
0

Fin hund! Vad har ni för aktiviter med honom?Glad

Har ni fasnat för Schäfer blandningar?Flört

Ricko
0

1# Vi tränar sök, agility m.m med honom.. mest sök! haha nja det har nog blivit blandisar.. jag har ju alltid velat haft en Schäfer men aldrig ahft råd med en rasren det är väll därför vi skaffat schäfer blandisar.. Fast själv tkr jag vissa blandisar är t.o.m finare än rasrena =)

Futurity
0

Okey, tävlar ni inom något då?

Ricko
0

3# Nej vi har inte varit med i några tävlingar ännu.. Men vi skulle gå utställning med våran Kuvasz men blev inget av det :/

Futurity
0

Då får du ha ett lycka till nästa gång ni ska ställa ut om det blir av! Och kanske om ni ska börja tävla i agility!Glad

Ricko
0

5# aa tack =) fast den vi tränar agility mest med var våran papillon mix :) ,, Men somsagt med ricko tränar jag allt och lite till men mest sök.

Missen95
0

Ja =),själv har vi 2st Finska Lapphundar Flört ÄLSKAR dem verkligen Skrattande

För någon sommar sen när vi badade kom en med hund och det var en Vit Hederhund,jätte söt så gillar dem också….

Den var vit & stor,fast FINSKA LAPPHUNDAR är min favvo ras Glad

Ricko
0

7# aww eb vit herdehund <33 Lappisar är väldigt fina men inte ngn av mina favvisar =)

c(:

Missen95
0

Okej,ja jag visste inte vad Vit Heerhund var innan dess.

Men alltå jag gillar Finska Lapphundar mest,sen Vit Hederhund och sen andra Flört