Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikett: bilder-film
Läst 2337 ggr
Cahira
3

Lortgrisar är vi allihopa?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur är det med era hundar såhär i vårtider? är de riktiga lortgrisar eller är de "fina i kanten" och helst håller sig ren? Ni kan svara med ickevallisar också. :)

Apache är den lortigaste lortgrisen jag nånsin mött. Denna bilden är förvisso från i fjol men han är lika illa i år!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
1

Min chinese crested som har Apache som idol är också en lortgris. 

Kan säga att vår gegga är kobajsgegga så dom luktar såååå gott! Båda jagar varandra och ser vem som kan springa snabbast igenom geggan så det flyger gegga överallt. Sen ska dom såklart hoppa på matte.

Cahira
1

Digger är lite mer fin i kanten. Han tvättar sig ren direkt han kommer hem igen. 

Cahira
1

Ixxi dvärgschnauzer är VÄLDIGT fin i kanten. Blöta eller leriga fötter är SÅ äckligt! Kan påpeka att hon gick på samma ställe som de två första lortgrisarna. 

Fialialej
0

Haha! Alva är aldrig skitig. Vet inte om det är för att hon själv håller sig undan sånt eller om vi helt enkelt inte är på så smutsiga ställen när vi är ute. :)

"På natten är alla katter svarta"

Cahira
0

#4 Haha ja så kan det ju vara. :)

Kitten86
0

Mina är lortgrisar båda två även om min yngsta är värst! Så här i vårtider blir det direkt in i duschen  efter långpromenaderna!

Har tyvärr ingen bra bild på någon av mina "in action" 😃

En kompis Corgi älskar att bada. Förra våren gick vi en långpromenaden i skogen tillsammans och sagda hund dök ner i ett dike…. Hon sjönk ner så dant i det leriga vattnet så att hon mer påminde om en krokodil med vatten upp till ögonen så det enda du såg egentligen var parabol öronen 😂När jag såg det kunde jag inte annat än skratta så jag grina och tacka någon högre makt om att ingen av mina *peppar, peppar* gör något liknande! Corgin i fråga är i sitt rena tillstånd en ljus fin biblue kan ju tilläggas…

Stormvindh
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Storm är en riktig lortgris hon också haha! Och likaså hennes syster, kan ju säga att deras busstunder brukar se ut såhär ungefär… Värt att nämna att Storm alltid blir skitigast! 😕

Medarbetare på Vallhundar

Sugar Mist
1

Jodå, lortgris är han allt.

-

Cahira
1

Vilka härliga bilder! Visa gärna fler om ni har! 👍

vallhund
1

Har tyvärr inga bilder. Mina ställde sig i kö till duschen när de rullat runt i leran.

❤️

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.