Vintersysslor
Vad har ni för vintersysslor med hundarna?
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.

Vi går i ide 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Ja, om det var vinter så skulle vi ut och dra, men i år blev det ingen vinter.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Hahaha vi med i princip. 😛 Jag försöker finslipa på lite saker inomhus men motivationen är väldigt låg just nu.
Vi drar mycket!

Lycklig fäfer ❤️
Samma rutiner som vanligt, förutom att fåren står inne över vintern, så ingen vallning. :( Agility och lydnadsträning (i ridhuset som vi har på gården), följa med ut till stallet och fixa där, skogspromenader, vakta på valparna i trädgården ;), busa etc. Mina hundar älskar vintern; själv hade jag kunnat gå i ide jag också. ;)
Vi tränar en del i inomhushall eller så får han ränna runt i snön och fysträna sig själv haha!
-
Vi tränar inomhus och har kört en del miljöträning samt hittat en del nya lekkompisar till Storm :) Och självklart långa skogsrundor fortfarande då snö bara gör det extra roligt!
Medarbetare på Vallhundar
#9 Wow, vilken snygg trappa.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#10 Hehe tack. :) Den var BARA trä när jag kom hit och var svinhalkig så jag KRÄVDE att en matta sattes in… ^^
Mike byggde den. 😮