Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettbilder-film
Läst 647 ggr
Cahira
2015-01-13 01:10
3

Stackars Digger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Rubriken blev lite dramatisk, men stackars Digger får stå ut med mycket när Matte får konstiga idéer för sig!

Det är en utmaning på djurpyssel iFokus nu att göra en mössa/halsduk till sin hund och eftersom jag har en ny symaskin jag måste inviga så blev Digger mitt offer. 

Visst är han söt mitt stackars offer. 😂

Jag lovar, han fick JÄTTEGOTT godis som kompensation. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

VildaVittra
2015-01-13 01:19
1

Till honom skulle jag sy den av pirattyg och sedan en matchande ögonlapp till. Kanske en papegoja som accessoar? 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
2015-01-13 01:45
0

Haha nä men han ska få skor och jacka när jag får lite bättre kontroll på symaskinen. Detta var ju första användningen!

Och kvinnan vars sygrejer nu är mina hade INGA…. INGA!! knappnålar. Tror du jag blev liiiiite galen? 😮 Och saxen var typ 10 cm lång……. sååååååå vi ska shoppa trådar i bättre färger, sax och knappnålar!

VildaVittra
2015-01-13 01:56
0

Jag kör oftast utan knappnålar jag med, har en tendens till att glömma kvar dom och då går symaskinsnålen av. Jag tråcklar istället.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
2015-01-13 01:59
0

Jag behöver knappnålar.. I NEEEDZ THEM!