Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettbilder-film
Läst 1304 ggr
Cahira
2014-12-27 03:47
5

Grattis Apache 3 år!

26 december och Apache fyller tre år idag! 🥳

Förstår inte att jag haft honom två år redan. 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

VildaVittra
2014-12-27 03:54
0

Hipp hipp hurra! 🥳

Även om det är den 27:e här. 😎

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
2014-12-27 03:59
0

Hehe ja det tog mig ett tag att få kroppen att fungera och ta mig utomhus, få bilderna, ta mig in utan att dö på vägen, ladda upp bilderna, förminska och sedan lägga upp. Klockan är 21 nu. :) Men jag tog mig ut idag och det känns så sjukt bra! ❤️

[Blue_Lugia]
2014-12-27 05:37
0

Grattis! Vad fin han är!

Cahira
2014-12-27 05:44
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han tackar! 🌺 (jag håller med men jag är ju partisk. 😊 )

Hittade igen denna gamla bild. Han var ett år här och han var verkligen unghundsslimmad då. :) Är svårt att få bra bilder på honom från sidan eftersom han nästan aldrig står still. 😂 Känns så härligt att se tillbaka två år och inse hur mycket denna hund mognat. ❤️

VildaVittra
2014-12-27 05:57
0

#2 Skönt att du är på benen i alla fall, låter som det går åt rätt håll.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cahira
2014-12-27 06:14
0

#5 Ja det går åt rätt håll. Har en illa hosta fortfarande men jag kan gå igen av egen maskin även om det handlar om några meter åt gången. Var i söndags jag var på akuten och hos ordinarie läkare på tisdag och då behövde jag rullstol för att ta mig runt så jag känner mig verkligen mycket bättre. Känns så otroligt bra att kunna äta igen och kunna känna någon form av självständighet igen. Och mitt hopp är tillbaka, kändes ju så otroligt hopplöst där ett tag. Var en tuff vecka men känns som att jag kan se solen mellan molnen igen. ☀️

russin
2014-12-29 11:59
0

Grattis i efterskott Apache🙂

vallhund
2014-12-29 14:32
0

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Cahira
2014-12-30 05:16
1

Han tackar :)

Jag mailade kvinnan som var hans fosterfamilj innan han flyttade hit och hon sa själv att det är svårt att tro att han bara är tre år med tanke på allt han varit med om redan och hon sa åter igen att han kunde inte fått ett bättre hem. Det värmer i hjärtat. ❤️

Han har fortfarande stress och rädslor, men jämför man med den hund han var så är han lugnet själv nuförtiden. Jag undrar verkligen hur han kommer vara om 2 år till!