Utmaningar?
Tänkte kolla om ni är intresserade utav månadsutmaningar? Typ trick/träningsutmaning.
Brukar vara roligare att träna tillsammans så med utmaningar blir det lättare att motivera och sporra varandra. Vad säger ni?
Om detta drar igång så välkomnar vi naturligtvis alla raser och blandraser, inte enbart vallhundar. Ju fler desto roligare. 😎
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag är med, gillar den typen av sporre.
Jag är med! :)
Skulle absolut kunna vara roligt!
Följdfråga, vill ni ha "partytricks" eller t.ex. lydnadstricks och liknande mer vardagsanvändbara utmaningar? Eller kanske blandat? Eller annat?
Blandat kan ju vara roligt 😉
Vi är gärna med! Ser gärna att det är lite blandat med vad för trix det är :)
Codeavalone.blogg.se
Okej! Ni får gärna önska vad ni vill första utmaningen ska vara för det står lite stilla i mitt huvud. :) Då startar vi i april och kör på!
Tror jag startar en önskemåltråd när jag tänker efter, så har jag allt på samma ställe.
Önskemåltråden ligger nu nålad under "Aktuellt just nu" så den ska vara lätt att hitta tillbaka till.
Kanske, beror på vad det blir för utmaningar. Är inte intresserad att freestyle-trick eller dyl.
**MVH Cerrolyn
Lär nog vara blandat med "allvar" och "lek" så folk kan välja vad som passar dom tror jag. Ska även försöka få till utmaningar som så många som möjligt kan ta till, valpar som vuxna, erfarna som nya. Får se hur det går!