Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettövrigt
Läst 952 ggr
Jetaime
3

Gott Nytt År!

Gott Nytt År på er allesammans! Hoppas att ni får ett underbart nyår och en superunderbar fortsättning på det nya året! 🥳

För mig som precis köpt bil satsar jag på att komma ut lite mer i fårhagarna till våren och komma igång ordentligt med vallningen med min lilla fröken!

DixieBC
0

Detsamma!

Lycka till med vallningen🙂

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

[Aremea]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här avslutar vi året med kennelhosta, så hoppas innerligt att det blir bättre under 2014 ;) Även här satsar vi på mer vallning och vallningstävling nästa år, men vi jobbar även mot SWDIs spårutmaning 2015 och hoppas på att starta motionärsklass i barmarksdrag under våren 2014!

Cahira
0

Gott nytt år! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

vallhund
0

Vi avslutade året med att konstatera att Leons åskrädsla generaliserats till att omfatta smällare/raketer.😭

Vi bor ändå nästan mitt i skogen, ett glesbebyggt sommarstugeområde som tyvärr blivit mer o mer befolkat av åretruntboende.

Idag har han kraftig hangover av Nozinanet han fick.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

[Aremea]
0

Åh vad tråkigt med smällarrädslan:( Man känner sån vanmakt när ens skyddsling har ångest :(

Cahira
1

Beklagar vallis. 🌺

Vi slapp smällare helt. Det var så skönt att det finns inte ord att beskriva!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Jetaime
1

#4 Usch vad tråkigt! Jag är glad att ingen av mina (eller ja min Zuki och Enya som jag passade) brydde sig det minsta. Dom låg och tuggade ben båda två vid 12-slaget och jag tror att jag var mer berörd än dom.