Vallhundar iFokus

Vallhundar

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1046 ggr
alvapalva
3

Ny medlem?

Vad kul med en grupp för vallhundar, tänkte jag, tills jag läste ett inlägg där det efterfrågades om tips om vilken hund en familj skulle välja. Där blev det rena rama pajkastningen och personen som ställde frågan blev i princip dumförklarad vid något tillfälle. Vad är det för ton ni har mot varandra? Vad får er att skriva saker i kommentarerna som inte har med ämnet att göra? Är ni bara här för att snacka skit om hundraser och tränare etc ni inte tycker om?

Nä, där försvann en blivande medlem. 

Hoppas att tonen ändras och att alla skriver hyggligt och konstruktivt till varandra i framtiden.

God fortsättning!

mejamylove
0

Kan inte hitta någonstans där det är otrevlig ton? Kan du ge ett exempel?

alvapalva
0

i tråden Cattledog skarp? Den skapades den 28 nov. Där blir tonen mellan två medlemmar väldigt dålig och de lämnar ämnet.

Jetaime
2

Trist att du känner så, men synd att du drar alla medlemmar på sidan över en kam för att någon (några?) haft dålig ton i en tråd.

Jag tycket visst att man kan få uttrycka sina åsikter även om det är utanför ämnet, men inte genom att dumförklara någon.

alvapalva
0

Självklart så drar jag inte alla över en kam, jag blev bara så besviken när jag läste ett väldigt intressant inlägg och det hela förvandlades till massa tjafs och stridigheter. Det var inte meningen att verka som att jag tyckte att alla verkade otrevliga, det tar jag tillbaka. Sedan angående att följa trådars ämnen tycker jag är väldigt viktigt att göra det, om nu inte skaparen av tråden själv gör det, annars kan det bli en djungel av text att ta sig igenom innan man hittar ett svar eller lösning man söker efter.