Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1203 ggr
Cahira
9/22/14, 3:57 AM

Hösttråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vackra löv, svampar, bär och höstmys med varma drycker. Detta är tråden för allt som har med hösten att göra, med eller utan hund. 🙂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
russin
9/22/14, 10:11 AM
#1

Vi har tills idag haft en underbar september med hög värme och strålande fint ute. Men just idag är det halv storm och regnet fullkomligt vräker ner och ska göra det hela dagen. Mindre kul, men blötan behövs då vi haft så otroligt torrt hela sommaren. Fast det borde vara lag på att det endast fick regna nattetid😃

Cahira
9/23/14, 2:25 AM
#2

#1 Instämmer om regn nattetid! Skönt med regn för grönskans skull :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Cahira
9/24/14, 7:59 PM
#3

Tog en otroligt härlig promenad med hundarna igår! Bildbomb! Älskar att ta bilder med fina höstfärgade träd även om det inte är skarpa färger än. :)

Jag älskar röda löv!

Han har blivit så otroligt vuxen och snygg!

Frodo aka Lejonungen :)

Fina älskade gammelman

Arbetssugen och godissugen :)

Han är så söt när vi går hem :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

russin
9/24/14, 8:28 PM
#4

Hösten är fin, men jag fullkomligt avskyr mörkret - just för att vi är några som brukar gå kvällspromenad i skogen och det är inte alls lika roligt med pannlampa och beckmörker  Längtar tills oktober är slut och jag kan börja känna doften av att vinter och snö närmar sig - för att gå i mörk skog med pannlampa när det är snö ute är en helt annan sak. Det är mys på hög nivå 🙂

Cahira
9/24/14, 9:53 PM
#5

Jag är glad att vi inte har det mörkret. Jag mådde inte alls bra av det. Vi har kortare soltimmar men sol året om. Det älskar jag! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: